Clientul întîrzie să achite
serviciile de transport

Transportatorul nu s-a
prezentat la încărcare

Expeditorul nu s-a achitat
cu serviciile de transport

Marfa a ajuns deteriorată
sau prezintă lipsuri

078 557 557


SOLUȚIA

SUNTEM NOI

Serviciu juridic creat de
BAA MACOVEI&PARTNERS

SERVICII PRESTATE

bul Asistență în cadrul soluționării
litigiilor de transport.

bul Reprezentarea intereselor în
instanțele de judecată și arbitraj.

bul Redactarea de pretenții, cereri,
la etapa procedurii prealabile.

bul Asistență juridică în cadrul fazei
executării actelor judecătorești.

bul Redactarea și perfecționarea
contractelor de transport.

bul Asistența în cadrul negocierilor
privind contractele de transport.

ASISTENȚA JURIDICĂ ASIGURATĂ DE
BAA MACOVEI&PARTNERS

BAA Macovei Partners

Asociația ANTA informează că la data de 1 iunie 2016, Președintele ANTA - Bernavschi Grigore - a participat în cadrul conferinței internaționale a IRU din or. Sankt- Peterburg cu tematica - „Transportul Auto: noi posibilităţi pentru consolidarea integrării Eurasiatice, comerţului internaţional şi creşterii economice”.

 

Reieșind din raportul prezentat de Președintele ANTA, de către acesta au fost propuse spre dicuții cîteva probleme stringente pentru transportatorii din Republica Moldova.

În primul rînd s-a criticat intenția autorităților din Federația Rusă și Moldova de a introduce cote pentru autorizațiile eliberate pentru transportula auto dintre cele două țări partenere. Președintle a opinat că 50-60 de mii de autorizații bilaterale și de tranzit nu corespund necistăților reale a transportatorilor, or în afară de transportatorii ce dețin cartnete CEMT care efectuează 25-30 000 curse anual, numărul curselor efectuate fără CEMT este de 2-3 ori mai mare. Respectiv s-a cerut neintroducerea cotelor pentru autorizații.

În al doilea rînd s-a pus problema eliberării autorizațiilor elibertate părții moldave pentru țară terță, or numărul de 350 de bucăți nu corespund necesităților reale care ajung undeva la 2500 de autorizații.

În al treilea rînd s-a ridicat problema calificării drept cabotaj al operațiunilor de tranport între 2 țări membre a Uniunii Vamale, ceea ce nu corespunde intereselor tranportatorilor și doar prejudiciază efectuarea integrării și curselor între țările partenere.

Nu în utimul rînd s-a discutat problema securității tranportării mărfurilor, plata taxelor de drum pe teritoriul Federației Ruse, termenul întocmirii carnetelor TIR, etc.

Sursa: aita.md

Parteneri și Clienți

Întreabă on-line

Adresa de email:
Denumire:
Mesaj:
Control anti-spam. Indicați mai jos rezultatul adunării: 200+22.